Conform O.U.G. nr. 34/2014 “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului“.
Ca atare, consumatorul are dreptul ca, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor precomandate si platite prin site, sa notifice in scris SC NEXT STEP INVESTMENTS SRL completand formularul Formular de returnare sau prin trimiterea unei solicitari via email la adresa comenzi@orgran.ro asupra deciziei sale de a renunta la produsele precomandate, fara obligativitatea invocarii unui motiv anume. SC NEXT STEP INVESTMENTS SRL are obligatia sa returneze in termen de 14 zile calendaristice contravaloarea produselor precomandata, daca acestea au fost achitate.
Reglementarile O.G. 34/2015 cu privire la dreptul de retur ale consumatorului nu se adreseaza persoanelor juridice si nici pentru cazul cand produselor sunt precomandate, platite si ridicate de la sediul SC NEXT STEP INVESTMENTS SRL.
Produsele ce urmeaza a fi returnate trebuie sa nu fie purtate, folosite, uzate si sa fie insotite de documentul fiscal de achizitie.
NEXT STEP INVESTMENTS SRL va restitui clientului contravaloarea produselor comandate, in termen de 14 zile calendaristice de la data receptionarii deciziei de retragere din contract.
NEXT STEP INVESTMENTS SRL va restitui contravaloarea produselor comandate si a costului livrarii prin virament bancar in contul bancar indicat de client.
Costul generat de returul produselor va fi suportat de catre client.
In cazul in care clientul doreste returul partial al unei comenzi, adica numai a unor produse din comanda, NEXT STEP INVESTMENTS SRL va restitui numai contravaloarea produselor pe care clientul doreste sa le returneze, fara a returna costul ocazionat de livrarea produselor. Si in acest caz costul generat de returul produselor va fi suportat de catre client.
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorat si sigilat.
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata partial, daca produsele pastrate nu intrunesc valoric, cantitativ sau calitativ pragul de eligibilitate al respectivei campanii prin care se ofera produsul cadou, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorat si sigilat.
Consumatorul nu poate denunta unilateral (in conditiile art.16, literele d) si e) din O.U.G. nr. 34/2014) contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate, produse care se pot degrada ori deteriora rapid.
Produsele care urmeaza a fi returnate trebuie sa fie sigilate, intacte si nedeteriorate.